متاسفانه در جامعه ی امروزی با توجه به کاهش تحرک بدنی و تغذیه ی نا سالم و مصرف فست فودها آمار ابتلا به بیماری های دیابت و کلسترول و همچنین بیماری های قلبی عروقی افزایش چشمگیری داشته  لذا توصیه میشود در کنار روش زندگیه سالم و چکاپ های روتین پزشکی با مشورت پزشک یا داروساز مکمل های کمک کننده به کاهش قند خون و کسترول برای افراد مستعد استفاده شود.

قرص سینامون سون پلاس

حاوی عصاره ی گیاه دارچین میباشد که اثری شبیه انسولین در بدن ایجاد میکند که قند خون را پایین می آورد همچنین این گیاه دارویی خاصیت آنتی اکسیدانی دارد که التهاب را از بین میبرد و باعث بهبود سلامت قلب و حساسیت نسبت به انسولین میشود. دارچین خاصیت ضد قارچی و ضد باکتریایی دارد که مربوط به ترکیب سینامالدیید میباشد این گیاه همچنین اثرضد هلیکوباکترپیلوری دارد و سبب مهار رشد باکتری های اشرشیاکل و لیستریامونوسایتوژنزوسالمونلاتیفی موریوم و استافیلوکوکوس اورئوس و کلستریدیوم شود. عصاره دارچین باعث مهارفاکتور نکروز کننده ی تومور و نیزمهارآنزیم سیکلواکسیژناز و در نتیجه مهارتولید پروستاگلاندین میشود. عصاره دارچین با مهار آنزیم نیتریک اکساید از التهاب جلوگیری کرده و از این طریق میتواند منجر به اثر ضد التهابی گردد.

سندروم-متابولیک

ترکیبات فعال موجود در دارچین مانند کینامالدهید ها و کینامون هاستاتین دارای خواص ضد التهابی و آنتی اکسیدانی قوی هستند این خواص با کاهش استرس اکسیداتیو و التهابات از جمله عوامل موثر در پیشگیری از سرطان می باشند.

تحقیقات همچنین نشان داده که دارچین میتواند رشد سلول های سرطانی را مهار کرده و به تخریب سلول های سرطانی کمک کند. این اثرات مهاری معمولا از طریق تنظیم افزایش فعالیت سلول های ایمنی مانند سلول های نیروی دفاعی طبیعی از جمله مکانیسم های موثر در پیشگیری و مبارزه با سرطان باشد.

قرص سینامون پلاس حاوی ویتامین های ب1 ب6 ب12 و ب2 (ویتامین های محلول در آب)